please leave your footprints in my words.appreciate it.







Tuesday, April 27, 2010

hari ini saya telah melakukan satu PEMBUNUHAN!
semuanya berlaku apabila perasaan benci kepadanya sampai ke tahap I WANNA KILL YOU!
semuanya berlaku di waktu pagi
sebelum itu saya memohon keampunan yang maha ESA kerana
saya telah melakukan PEMBUNUHAN YANG BOLEH DI KIRA TIDAK BERAPA KEJAM!
maafkanlah hambamu ini
sesungguhnya saya telah melakukan dosa
baiklah.
ceritanya bermula macam ni
pada pagi yang nyaman dengan cuaca yang sungguh indah
kicauan burung tergiang2 di telinga
saya pun turun bawah untuk pergi ke dapur
eh..
sebelum tu.saya bangun pagi disebabkan panggilan dari kawan saya
ok.ok
kembali kepada topik tadi.
sampai sahaja ke dapur
saya membantu ibu saya memasak
nasi goreng
tapi saya nie punya la sengal
ibu suruh letak benda laen dalam nasi tu
tapi saya masukkn bnde laen.hee
tapi xpe.sedap nasi tu
kemudian
kira2 pukul 7.30 ibu saya pergi kerja
tinggal lah saya keseorangan di rumah
tiba-tiba!!!
saya terlihat sesuatu bergerak
dengan pantas saya menoleh
dengan riak muka yang terkejut
saya terus mencapai
alat yang saya gunakan untuk membunuh
dan terus membunuh sampai mati!
nak tao ape yg saya bunuh?
ohh..
saya bunuh lipas!!!
alat yang saya gunakan adalah spray nyamuk(spray lipas xde la)
saya nie mmg fobia dengan lipas
sebab saya ad kenangan buruk pasal lipas nie
ape kenangan buruk tu?
nk tao kne tnye saya sndri.
semuanya rahsia!!
sooo.....ini lah kisah pembunuhan saya
p\s: saya memberanikan diri tao untuk bunuh lipas nie!!!
sebab selalu ganggu idop saya!!!!
baiklah
sampai sini saja cerita saya
tata!!!

No comments:

Post a Comment